Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Letošnji sejem akademske knjige Liber.ac v znamenju dediščine

Utrinek s sejma, ki letos poteka v avli Filozofske fakultete.

Obisk učencev Osnovne šole Vodmat na Oddelku za filozofijo

Učenke in učenci osnovne šole Vodmat so obiskali Oddelek za filozofijo Filozofske fakultete (foto: Blaž Zabel).

Slovanska bralna značka v polnem zagonu

Namita Subiotto in gostja Maja Kovač na Slovanski bralni znački. Foto: Nataša Pirih Svetina