Zbirka vaj iz pedagoške statistike
Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Knjiga odstira vprašanja o tem, kako se oblikujeta evropski izobraževalni prostor in evropska izobraževalna politika, kateri mehanizmi in instrumenti ju vzpostavljajo ter kakšni koncepti in paradigme prevladujejo v evropskem izobraževalnem prostoru, pri čemer se osredotoča na področje izobraževanja odraslih. Proučevani aplikativni diskurzi evropske izobraževalne politike so ovrednoteni z vidika širših teoretskih konceptov v izobraževanju odraslih, v ospredju pa so predvsem koncepti znanja, vseživljenjskega izobraževanja in vseživljenjskega učenja, emancipacije in opolnomočenja ter priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja. Knjiga pokaže, kako se je v okviru evropeizacije izobraževanja oblikovala evropska politika izobraževanja odraslih, ki daje prednost učinkoviti, uporabni in izmerljivi vrednosti znanja; znanje je opredeljeno s svojo uporabno vrednostjo, postaja blago za izmenjavo in ni vrednota na sebi. Glavna nevarnost takega razumevanja znanja je seveda v njegovi redukciji na en sam kriterij finančne in tehnološke učinkovitosti, ki spodbuja instrumentalno vrednost znanja in krepi pragmatično-ekonomistično paradigmo izobraževanja odraslih.
Leto izida: 2019
Št. strani: 338
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789610601432
Zbirka: Nagrajene doktorske disertacije FF UL
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI