Kontakt

+386 1 2411 444
mateja.petrovcic@ff.uni-lj.si

Govorilne ure

Torek 13.00 do 13.50 oziroma po dogovoru (obvezna predhodna najava po elektronski pošti).

Kabinet

R11BI

Oddelek za azijske študije

prof. dr. Mateja Petrovčič

Dodiplomska izobrazba

1993-1999: univ. dipl. sociologinja in sinologinja, Univerza v Ljubljani (Filozofska fakulteta)

Podiplomska izobrazba

1999-2003: Magistrski študij
Univerza v Ljubljani (Filozofska fakulteta),
Magistrsko delo »Členek de v kitajskih samostalniških besednih zvezah, Vidiki sodobne kitajščine«, mentor: red. prof. dr. Janez Orešnik

2003-2009: Doktorski študij
Univerza v Ljubljani (Filozofska fakulteta),
Doktorsko delo »Sobesedilo in pomen: mehanizmi delovanja besedilnega členka le v kitajskem jeziku«, mentorji: red. prof. dr. Janez Orešnik, red. prof. dr. Andrej Bekeš, prof. dr. Marita Ljungqvist (Švedska)

Članstvo v združenjih

Evropsko združenje za kitajske študije (EACS),
Evropsko združenje za kitajsko jezikoslovje (EACL)
Evropsko združenje za poučevanje kitajščine (EACT/AEEC)
Slovensko društvo za jezikovne tehnologije (SDJT)

Obvezni predmeti

Izbirni predmeti

Sodelavke in sodelavci oddelka

Dogodki

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop

26. 11. 2024
Znanstvena založba, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Pogovor o novi znanstveni monografiji Gustav Mahler – perilegomena k njegovim simfonijam 1-7

26. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna konferenca: Glasovi prihodnosti: Pomen poezije v sodobnem izobraževalnem sistemu

21. 11. 2024
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Cikel pogovornih večerov: etnološke in kulturnoantropološke vsebine v učnih načrtih