Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine

Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine

Avtor: Marjana Dolšina Delač, Nataša Golob, Olga Paulič
Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine povzema temeljne didaktične koncepte za izvajanje pouka umetnostne zgodovine v gimnazijah z izhodiščem v metodi globalnega učenja, ki v središče učnega procesa postavlja dijakinjo/dijaka. Pri tem upošteva sodobne didaktične pristope, aktualno zakonodajo in predpise s področja šolstva. Osredotoča se na tiste specifike umetnostne zgodovine, ki jo v načinu poučevanja in učenja najbolj bistveno razlikujejo od drugih strok: primarno vizualni način prejemanja informacij in ubesedenje videnega, interdisciplinarno kontekstualizacijo spoznanj in vzgojno vrednost učne snovi. Teoretične prilagoditve splošnodidaktičnih načel učbenik združuje s konkretnimi napotki, nalogami in primeri, ki pripomorejo k poglobljenemu razmišljanju o načinu prevajanja didaktične teorije v dejavno prakso. Uvodni poglavji sta posvečeni zgodovinskemu pregledu študija umetnostne zgodovine na Univerzi v Ljubljani in didaktike umetnostne zgodovine.

Leto izida: 2023

Št. strani: 211

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612971458

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 14,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

14. 05. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predavanje o Nebi Rubin in fotografska razstava Tu ostanemo

14. 05. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Posvet: Nace Šumi: ob stoletnici rojstva

08. 05. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Dnevi enakosti spolov FF 2024: Spolni stereotipi v literaturi za otroke

07. 05. 2024
Oddelek za romanske jezike in književnosti, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Raziskovanje inovativnih pristopov poučevanja tujih jezikov: nevrodidaktična perspektiva

07. 05. 2024
Oddelek za primerjalno in splošno jezikoslovje

Jezikoslovni dan: 2. študentska konferenca Oddelka za primerjalno in splošno jezikoslovje